|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 17:48:38 GMT 1
Ja, hier kunt ge dus over uw favoriete muziek band, of zanger(es) praten he ^^ mijn is dus Dir en Grey en ook Evanescence ma vnl Dir en Grey Nie veel mensen kennen deze band omdat het genre J-rock is (Japanese rock) en het is ook een niet echt bekende band in België omdat ze hier nooit optreden EDIT BY HERZAUSSTEIN: zet er ook de website bij van de bands en misschien ook wat uitleg ^^ uitleg heb ik toch gegeven van Dir en grey nu van Evanescence dan, Evanescence speelt Goth-rock, ik vind het een heel goede band en heeft heeeel goede teksten op haar liedjes ^^ Dir en Grey is natuurlijk in het japans, en ja de vertaling van de liedjes is bizar maar ook tof ^^ site van Dir en Grey: www.direngrey.co.jp/Wikipedia Dir en Grey: nl.wikipedia.org/wiki/Dir_en_greySite van Evanescence: evanescence.com/Wikipedia Evanescence: nl.wikipedia.org/wiki/Evanescence
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 24, 2007 17:53:58 GMT 1
1. Rammstein2. System Of A Down3. HeidevolkRammstein is Industrial Metal-achtig en in het Duits Het wordt ook wel eens Dans-metal genoemd, hoewel we het onder Nu-metal plaatsen. Ook System Of A Down is Nu-metal. Als je ze hoort zou je denken dat het een ADHD-band is Heidevolk is Folk/Pagan metal die de Germaanse mythologie en de regio Gelderland (Nederland) bezingen. (klik op de naam van de band om op de website uit te komen)
|
|
Misses Slash
New Member
Oh we all love Marilyn Manson <3
|
Post by Misses Slash on Jul 24, 2007 18:15:54 GMT 1
lievelingsband allertijden blijft toch wel marilyn manson <3 op nummer twee staat dan HIM en op nummer drie KORNNNN =')
|
|
|
Post by wewantgore on Jul 24, 2007 18:31:39 GMT 1
Teveel om op te noeme, ma kzal mijn favo's van het moment vermelde Rompeprop : Hollandse grindcore van Eindhoven, bende onnozelaars met gekke kostuums aan die zichzelf niet te serieus nemen. Let op de voice distortion, geen levende mens kan zo grunten www.myspace.com/rompepropagandaFinntroll : Finse Folk/Humpa Metal band maar zingen in het Zweeds (ware geweldig op Graspop) Fantastische muziek voor op feestjes ;D www.finntroll.net/myspace.com/officialfinntrollLord Gore : Gore Death band, jammer genoeg inmiddels uit elkaar. De ziekste vocals die ge kunt vinde www.myspace.com/lordgoreHypocrisy : Zweedse Melo-Death band. De onderwerpen variëren van Satanisme (oud) tot Paranormaal (nieuw). Omdat de band vaak over aliëns zingt, heb ik het genre gedubt tot 'Aliën Metal' De zanger Peter Tägtgren is ook bekend voor zijn Nu-Metal project 'Pain' www.myspace.com/hypocrisyand last but not least : Cannibal Corpse : Amerikaans Death Metal veteranen. De strafste( ;D) van hun soort. Mijn favoriete band allertijden. kan niet w88 op hun 11de cd www.cannibalcorpse.net/www.myspace.com/thedeathmetalbandcannibalcorpsedaar hou ik het bij, voor nu
|
|
|
Post by soldierofwodan on Jul 26, 2007 13:08:50 GMT 1
marduk, graveland, satyricon, belphegor en ancient rites tis niet in volgorde ma dat hangt ook van mijn stemming af. tis allemaal black metal. marduk is een zweedse black metal band. hun teksten gaan over: Anti-Christian, Death, Satan, War. zalige groep. graveland is eerder pagan metal voor de kenners deze is een groep die aangesloten is bij pagan front een extreem rechtse organisatie maar ook met heidense idialen. satyricon is gewoon populaire black metal. belphegor is ook typische black. anchient rites was vroeger black maar ze zijn wel zachter geworden. ze zingen nu veel over gebeurtenissen in het verleden. zalige groep vooral het nr de leeuwen dansen.
|
|
|
Post by battle on Jul 27, 2007 10:02:44 GMT 1
voor het moment: sabaton
|
|
|
Post by skaupyourlife on Jul 27, 2007 21:30:43 GMT 1
mmm vroeger was da new found glory nu is da walls of jericho! of system of a down! offffffff less than jake! mm, muziekstijl is te groot peis'k
|
|
chibi
Full Member
|
Post by chibi on Jul 27, 2007 21:51:44 GMT 1
oei, hier is geen beginnen aan^^ik ehm ik ken vn alles een beetje n van alles niets eig^^ tis een iets te grote verzameling om er 1 favo uit te halen eig^^
|
|
|
Post by soldierofwodan on Jul 27, 2007 23:54:48 GMT 1
dat probleem ken ik
|
|
|
Post by Herzausstein on Aug 1, 2007 11:29:58 GMT 1
Windir is er sinds kort bijgekomen bij mij
|
|
katt
New Member
|
Post by katt on Oct 5, 2007 20:12:15 GMT 1
Blind Guardian doet een poging om Rammstein van zijn troon te stoten ...
|
|
|
Post by Herzausstein on Oct 22, 2007 9:03:40 GMT 1
Bij mij zwaaien Children Of Bodom, Finntroll en Heidevolk de scepter (allé, de laatste tijd toch)
|
|
chibi
Full Member
|
Post by chibi on Oct 29, 2007 16:56:53 GMT 1
tegewoordig veel Angelspit in m'n hoofd dus momenteel is dat m'n favo^^, kan iedere moment veranderen wel he
|
|
|
Post by Herzausstein on Nov 12, 2007 18:20:41 GMT 1
tegewoordig veel Angelspit in m'n hoofd dus momenteel is dat m'n favo^^, kan iedere moment veranderen wel he O RLY? bij mij is Korpiklaani aan het opkomen
|
|