|
Profiel
Jul 26, 2007 21:49:27 GMT 1
Post by Herzausstein on Jul 26, 2007 21:49:27 GMT 1
vul dit in en voeg ev. wat foto's van jezelf erbij Over jezelfNaam: Jelle Raedts Woonplaats: Tongeren Geboortedatum: 18/03/1988 Leeftijd: 19 jaar MSN: dat is een programma om te chatten E -mail: daar kan je berichten die je typt mee versturen naar een andere computer Studierichting: Lerarenopleiding Vakken: Informatica - Edit: PAV Je favorietenKleur: Groen Eten: Hahaaaa, ik leef gwn vr te eten, dus ik eet alles wa lekker is Drinken: NA: Cola/Fanta/Ice Tea - A: Kriek/Mede/Wijn Restaurant / Bar / Café: Restaurants: hangt er vanaf waar ik zin in heb Bar/Café: ga ik zeer weinig, ma als ik ga: de Witte Non. Restaurants: de Etna in Tongeren (Italiaans) Boek(en): Harry Potter, das het enige wa ik nog graag lees Film(s): Zolang het maar komedies zijn (behalve romantische komedies) Acteur(s): geen Actrice(s): geen CD's: Rammstein, System Of A Down, Slayer, Ancient rites, Heidevolk, Six Feet Under,. Hammerfall Bordspel: da is nu eens iets waar ik mij nooit me bezighou Videospel (console): PS2: heb ik alleen nog vr DVD's te zien, dus daar speel ik ni meer op Videospel (computer): Call Of Duty, Battlefield 2 (ma ik speel enke als ik mij DOODverveel Muziekinstrument(en): Elektrische Gitaar Muzikant(en): Rammstein, System Of A Down, Slayer, Ancient rites, Heidevolk, Six Feet Under, Hammerfall, Kaiser Chiefs, Windir, Guns n Roses, Alice Cooper, Rage Against The Machine, Elvenking, Fear Factory, ... Sport(en): Bankliggen Sporter / Sportster: wel, ofwel zitten ze aan de doping, ofwel zijn ze betrokken in een fraudeschandaal dus ik heb GEEN favo sporters omdat die niet echt een voorbeeld kunnen vormen Persoon die je bewondert: Luca Hobbies: beetje op pc zitte, gitaar spele, tv zien, ennn...legertreffen Dingen die je doet in het weekend: als het geen treffen of festival is: vrijdagavond: chillen zaterdag: meestal gitaar spelen of op pc zitte (als slecht weer is) bij mooi weer: wa rondhange me kamerade of nr Hasselt gaan of zo Droomvakantie: een land met zon, zee en strand (maar het mag niet té warm zijn) bvb: Kroatië, dat is nu eens een PRACHTIG land Zin / quote / spreekwoord waar jij jezelf het meest in kan vinden: Think it and we can do it! Extra opmerking: ik ben die me zen lang haar dus ^^ zatte foto dit was ik.....ooit
|
|
|
Profiel
Jul 26, 2007 22:03:13 GMT 1
Post by battle on Jul 26, 2007 22:03:13 GMT 1
Over jezelf Naam: Yannick Van Roosendael Woonplaats: Tongeren Geboortedatum: 09/08/1987 Leeftijd: 19 jaar MSN: satan666832@hotmail.com E-mail: tzelfde hoogst wss Studierichting: Informatica volgend jaar Je favorieten Kleur: zwart, wit en rood Eten: kip curry met rijst! Drinken: cola en alle soorten bier Restaurant / Bar / Café: Bar fatal, de hel en de non Boek(en): Wildewoud, the shining, heer van sneeuw en shaduw, eper incest afaire, eragon en de oudste, nacht - en dagwacht, zwarte zondag Film(s): I am Sam, Leon, The boondock saints, The crow, one flew over the cuckoo's nest, man on fire, walking tall, body snatchers, hackers, thinner, dreamcatcher,... Acteur(s): Anthony Hopkins en Jean Reno Actrice(s): Juliette Lewis CD's: primo victoria en attero dominatus voort moment Bordspel: nada Videospel (console): niks meer Videospel (computer): CSS is nog het enigste Muziekinstrument(en): Elektrische Gitaar Muzikant(enveel te veel om op te noeme Sport(en): Basket vind ik wel leuk Persoon die je bewondert: mezelf Hobbies: muziek, game, rondhange, bier, films, men dieren verzorgen Zin / quote / spreekwoord waar jij jezelf het meest in kan vinden: No shit sherlock of shit happens en Care Extra opmerking:
|
|
|
Profiel
Jul 26, 2007 23:38:45 GMT 1
Post by Erinye on Jul 26, 2007 23:38:45 GMT 1
Over jezelf Naam: 't Syen Nikita Woonplaats: Houthalen-oost Geboortedatum: 10/09/1989 Leeftijd: 17 jaar MSN: nikitake_1989@hotmail.com E-mail: Ik haat domme herhalingen opleiding: Lerarenopleiding Vakken: Geschiedenis en engels Je favorieten Kleur: zwart, rood, paars Eten: vnl Japans Drinken: alleen bier lust ik nie graag Restaurant / Bar / Café: waar het minste volk is ? Boek(en): veel te veel om op te noemen Film(s): vnl horros, maar mn keuze is uitgebreid Acteur(s): geen Actrice(s): geen CD's: Dir en Grey, evanescence (binnenkort nog jack off jill en nog cd's van dir en grey, mss ook gazette) Bordspel: iets wat gezellig is Videospel (console): ik speel altijd op de pc nie op mn broer zen crap Videospel (computer): vanalles wa ik tof vind, ik game toch redelijk vaak Muziekinstrument(en): Elektrische Gitaar wil ik spelen Muzikant(en): vnl Dir en Grey, Evanescence, Jack off jill maar ook vanalles anders Sport(en): door het jaar jog ik regelmatig Persoon die je bewondert: niemand bijzonder Hobbies: hmm, weggaan en beetje fun maken met vrienden, tv zien, op laptopje zitten Dingen die je doet in het weekend: filmpke zien in cinema, na vrienden gaan, gewoon een dagske thuis is ook nie erg ^^ Droomvakantie: ooit is naar japan te gaan Zin / quote / spreekwoord waar jij jezelf het meest in kan vinden: Never give up on the things that make you smile Extra opmerking:
|
|
|
Profiel
Jul 26, 2007 23:48:09 GMT 1
Post by soldierofwodan on Jul 26, 2007 23:48:09 GMT 1
Naam: Michel Coenegrachts Woonplaats: Tongeren Geboortedatum: 22/12/84 Leeftijd: 22 jaar MSN: caputmortem_6@hotmail.com E-mail: zie hier boven Studierichting: leerkracht geschied pav
Je favorieten
Kleur: zwart, leger groen, donker rood Eten: stoemp met braadworst "lekker vlaamse boere kost" Drinken: mede en belgische bieren. Restaurant / Bar / Café:de witte non Boek(en): wa zijn dat? Film(s): Lotr, 13the warrior, troy en verder van die dingen zowel wo2 als oudheden. Acteur(s): Anthony Hopkins, hangt van de film af. Actrice(s): niet echt 1 CD's: a new race for a new world en panzer devision marduk Bordspel: D&D Videospel (console): niks Videospel (computer): medal of honor pacific assault Muziekinstrument(en): geen Muzikant: Rob Darken "zanger graveland" Sport(en): niks meer buiten wat fitnissen Persoon die je bewondert: alle goede muzikanten die achter hun muziek staan en hun ziel daar in leggen. Hobbies: black, folk, viking en pagan metal, mijn vriendin, de witte non
Zin / quote / spreekwoord waar jij jezelf het meest in kan vinden: dit is een moeilijke. Vlaanderen mijn vaderland!!
|
|
|
Profiel
Jul 27, 2007 21:23:15 GMT 1
Post by skaupyourlife on Jul 27, 2007 21:23:15 GMT 1
Over jezelf Naam: Tanja Woonplaats: hasselt (kiewit @ pkp) Geboortedatum: 5 oktober 1987 Leeftijd: 19 bijna 20j MSN: overmijnlijk@hotmail.com E-mail: denkt daar ng es over na.. Studierichting: gaat werken Vakken: mm.. Je favorieten Kleur: zwart,rood & wit! eten: eigenlijk zou'k hier moeten zetten wa da'k ni lust Drinken: ice tea of bier & whiskey! af en toe wijn.. Restaurant / Bar / Café: Restaurants: heel weinig! af en toe de witte non of de nachtwacht..of ook nog soms de hel in de tongeren Restaurants: mmm frituur de marmiet? Boek(en): boeken vn herman brusselmans! of vn dirk bracke! en natuurlijk ook harry potter.. Film(s): pulp fiction owyeah! mm genre's horror,triller & komedie! Acteur(s): geen Actrice(s): geen CD's: nofx,less than jake,comeback kid,soad,queens of the stone age & fintroll! so many more Bordspel: bwa af en toe monopoly met broerke en zuske.. ma voor de rest nee.. Videospel (console): mario kart! (gamegube) Videospel (computer): roller coaster tycoon Muziekinstrument(en): geen.. voorkeur gaat nr bassgitaar Muzikant(en): new found glory,less than jake,nofx, lagwagon,no use for a name,millencollin,mad caddies,system of a down,hatebreed,slayer,lamb of god,sick of it all,comeback kid,converge,walls of jericho,terror,ignite,... Sport(en): mm,fietsen nr mijn werk?? soms! (als de bussen ni rijden) Sporter / Sportster: kword al moe als'k er nr kijk dus no thx! Persoon die je bewondert: euhmmm moge da der meer zijn?? want da zijn al mijn vrienden stuk voor stuk Hobbies: muziek,vrienden,festivals,concerten,pc & uitgaan Dingen die je doet in het weekend: mm als'k ni moet werken.. bij vrienden zitten of wel witte non/de hel/nachwacht(vrijdag en zaterdag dus)zondag: uitslapen! Droomvakantie: kga ni echt graag op vakantie! wacht conclusie.. nooit op vakantie geweest en kwil het eigenlijk ni! Zin / quote / spreekwoord waar jij jezelf het meest in kan vinden: Think it and we can do it!
|
|
Misses Slash
New Member
Oh we all love Marilyn Manson <3
|
Profiel
Aug 16, 2007 19:47:33 GMT 1
Post by Misses Slash on Aug 16, 2007 19:47:33 GMT 1
Naam: Kelly Stijfs Woonplaats: Lanaken Geboortedatum: 27/10/89 Leeftijd: 17 jaar MSN: kelly_stijfs@msn.com E-mail: zie hier boven Studierichting: Rechtspraktijken, KHLim Diepenbeek Je favorieten Kleur: Bloedrood, Zwart, Paars Eten: alles behalve strond met bonen xD Drinken: Cola, Redbull, kriek? wijn? Restaurant/Bar/Café: Café Hel Tongeren Boek(en): Gert zijn verhaaltjes voor het slapen gaan e? Film(s): American History X, Trainspotting, Requiem For A Dream, Fear & Loathing In Las Vegas, Snatch, Lock Stock & Two Smokin Barrels, Pulp Fiction, Natural Born Killers, Reservoir Dogs, From Dusk Till Dawn, Blow, Donnie Brasco, Edward Scissorhands, The Boondock Saints, Hackers 1 & 2, Moulin Rouge, The Departed, Chaos, You've Got Mail, The Secret Window, What's Eating Gilbert Grape, Pirates Of The Caribbean *allemaal*, The Beach, True Romance, Fight Club, What's Eating Gilbert Grape, The Notebook, Finding Neverland, Taxi, Die Hard *allemaal*, Cruel Intentions, A Cinderella Story, Lord Of The Rings, From Dusk Till Dawn, Jackie Brown, Sin City, Four Rooms, A Perfect Stranger, 8mm, Flashdance, Dirty Dancing, Rich Girl, The Simpsons, Domino ... Acteur(s): Johnny Depp Actrice(s): Keira Knightley CD's: Kinderen voor kinderen Bordspel: Ganzebord. Videospel (console): Mario Videospel (computer): Guildwars Muziekinstrument(en): Gitaar Muzikant: / Sport(en): Buh fietsen? Persoon die je bewondert: Steven Hobbies: Gitaar, Muziek, Festivals, Vrienden, Het liefke, Blo doen :') Zin/quote/spreekwoord waar jij jezelf het meest in kan vinden: Zo zot als een achterdeur?
|
|