|
Post by Herzausstein on Jul 24, 2007 19:52:25 GMT 1
Bespreek hier de vorige GMM of de volgende
ik ben alleen zondag gegaan (met Gert)
Eluvetie: Prachtige muziek, meer kan ik er niet over zeggen. Chimaira: Muziek wat minder, maar ze hebben zich wel goed gegeven Turisas: Niet veel van gezien, maar ik vond het niet zo geweldig als iedereen zei Black Label Society: OMFG, die zijn geweldig. Zakk Wylde is een echte tovenaar als het op solo's aankomt Moonsorrow: Niet veel van gezien, maar klonk wel goed Hammerfall: Geweldige band. Vooral de vocals zijn goed. Dat is teminste een band met ECHTE vocals. Korpiklaanni: Ook niet al te veel van gezien, was toen juist naar de Metal Market Children Of Bodom: Ik had ze nog nooit echt gehoord, maar: they kick ass!!! Vooral het lied "Are you dead yet?" Alleen de duetten met de keyboarder waren enorm irritant. Finntroll: Helemaal uit de bol gegaan hier. Vooral bij "Trolhammaren". Slayer: Mijn hoogtepunt van de avond. Ik ben letterlijk gek geworden bij "Cult" Voor de rest waren ze AWESOME!!! Amon Amarth: Een sterk staaltje Viking Metal. Amon Amarth is en blijf tde grootste Viking-metalband aller tijden (naar mijn mening toch) Ozzy Osbourne: Wat minder op muzikaal vlak, maar Ozzy heeft het nog steeds in zich. Niet alleen de nummers van zijn nieuwe cd werden gespeeld, maar ook oude nummer van hemzelf en van Black Sabbath. Ik was enorm onder de indruk toen Zakk Wylde de wei trakteerde op een solo van 10 min.
|
|
|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 19:53:51 GMT 1
OCH KOPIEER DA TOCH NIE VAN HET LERARENFORUM FOEI ik ben nie geweest
|
|
|
Post by wewantgore on Jul 24, 2007 19:59:49 GMT 1
oh komaan, duets met keyboards irritant? dat maakt COB net zo goed imo Graspop was echt geslaagd dit jaar, beste editie die ik heb moge meemaken Cannibal Corpse was w00t
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 24, 2007 20:02:07 GMT 1
oh komaan, duets met keyboards irritant? dat maakt COB net zo goed imo jaja ok, ma ze deden het een beetje teveel nr men goesting ^^ ma de muziek HEERST!!!!
|
|
Misses Slash
New Member
Oh we all love Marilyn Manson <3
|
Post by Misses Slash on Jul 24, 2007 20:14:21 GMT 1
wel wel, ik zal mijn graspop report dan ook maar doen! ik ging drie dagen & het was geweeeeldig
vrijdag; papa roach, static x, sabaton, aerosmith zaterdag; Lamb of god, heaven & hell, stone sour, korn, iron maiden, dimmu borgir, ... zondag; Eluveitie, turisas, korpiklaani, finntroll, amon amarth, slayer, hammerfall, slayer, children of bodom, black label society
ZONDAG WAS DE BESLIST BESTE DAG OOIT FOLK ALL AROUND <3
& graspop was een feestje en ik mis het, dus ik wil terug gmm! nog buh iets van 230 nachtjes slapen xD
en duetten met keyboarden zijn niet irritant jelle ;') dat is gewoon typisch cob. ^^
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 25, 2007 9:56:20 GMT 1
tuurlijk Kelly, tuurlijk, ma ik vond het een beetje te veel van het goede?
en nog iets: NIET DOULE POSTEN!!!! Dat is bloedirritant!!!!
|
|
Misses Slash
New Member
|
Post by Misses Slash on Jul 26, 2007 8:34:53 GMT 1
het spijt mij lieve jelle =( ah hah! ze hadden de folk over het hele weekend moeten verspreiden dan was er niet zo 'n "hype" rond geweest denk ik & meer volk
|
|
|
Post by soldierofwodan on Jul 26, 2007 14:12:09 GMT 1
niet echt mee eens dan was er toch 1 dag goeie muziek op nog een paar bands na
|
|
|
Post by battle on Jul 26, 2007 18:36:00 GMT 1
zondag vond ik het beste. Maar de beste band voor mij op gmm was toch wel Sabaton
|
|
Misses Slash
New Member
|
Post by Misses Slash on Jul 26, 2007 22:57:35 GMT 1
Ik kan niet kiezen tussen Sabaton, Korn & Papa roach dat waren de drie beste voor mij
|
|
|
Post by soldierofwodan on Jul 26, 2007 23:25:28 GMT 1
ba ba ba noemde da nog een metal festival :@
belphegor en 1349 wou ik zien en voor de rest de folk metal
|
|
|
Post by battle on Jul 26, 2007 23:34:58 GMT 1
eey niks tege sabaton he
|
|
|
Post by soldierofwodan on Jul 26, 2007 23:50:45 GMT 1
een kamer vol messen dolken zwaarden en meer materiaal
|
|
|
Post by skaupyourlife on Jul 27, 2007 21:27:47 GMT 1
oewh yeah GMM was wel VET!! maar het kon ergens wel beter ok dit waren de bands die'k gezien heb : aerosmith korn slayer heaven and hell stone sour life of agony less than jake me first and the gimme gimmes lamb of god black label society amon amarth fintroll evuleitie mastodon korpilaani unearth en het beste blijft lamb of god! met der achter less than jake & de gimmes!
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 29, 2007 20:37:44 GMT 1
een kamer vol messen dolken zwaarden en meer materiaal whaaaahahahahaaaa xDxDxDxD
|
|