|
Post by Herzausstein on Jul 26, 2007 13:07:33 GMT 1
Het gaat dus over jezelf als personage. Gebruik een normale wereld (dus zonder superkrachten, toverkrachten, enz.) Met andere woorden: je mag verzinnen wat je wil, zo lang het maar ECHT MOGELIJK blijft. Dit is echter maar een test-rpg. Meer RPG's volgen binnekort. je kan enkel de daden van je eigen personage beïnvloeden. Ikzelf zal tijdelijk game-master zijn. ZORG DAT JE EEN REDELIJK STUKJE TEKST NEER ZET!! ANDERS IS HET DE MOEITE NIET!!!
*Daar zat hij dan. Achter zijn computer, met stomheid geslagen. Hoe kan dat nu? Waarom? En hoe? Hoe kon het zijn dat zijn vriendin het had uitgemaakt? Via msn dan nog wel.* "Daar zit iets meer achter" dacht Jelle. "Ik moet uitvissen waarom" *Hij vertrok naar de stad en ging regelrecht naar café de Hel. Daar trof hij een kameraad van hem aan die mysterieus in de duisternis zat.* "Is er wat?" vroeg de duistere persoon sereen. "Ja, mijn vriendin heeft het uitgemaakt, via msn nog wel. En ik weet niet waarom". jammerde Jelle "Hmmm, dat is vreemd. Het ging toch zo goed tussen jullie. Waarom maakte ze het uit?" "Weet ik niet. Dat zei ze niet. Ze zei gewoon dat ze me nooit meer wou zien!" "Hmmm, ga anders raad vragen aan mijn contactpersoon in café de Witte Non in Hasselt. Zij zal je verder kunnen helpen. *Jelle vertrok en beende richting station om zijn trein te nemen. Zou de contactpersoon in Hasselt meer weten? Hij hoopte het... . Vol vragen en verwachtingen liep hij verder tot er ineens een auto stopte. Het was Michel.*
|
|
|
Post by Erinye on Jul 26, 2007 13:23:28 GMT 1
Jelle keek verder de auto in want hij zag nog personen zitten WAT WAS DAT MICHEL HAD ZIJN LIEFJE AFGEPAKT nu werd alles opeens heel duidelijk Jelle sleurde michel uit de auto en kreeg een driftbui, Het gevecht begon
|
|
|
Post by soldierofwodan on Jul 26, 2007 13:42:30 GMT 1
ik duwde jelle weg en vroeg wat er aan de hand was. jelle antwoorde niet en sprong op me af. door een simple stap naar rechts ontweek ik hem waardoor hij pardoes op de grond viel. ik gaf hem een trap tussen zijn ribben en vrong zijn arm om. wat is uw probleem!!
|
|