|
Post by Herzausstein on Jul 24, 2007 18:05:48 GMT 1
ja hoor, dit toffe spel vanop het prominos forum zal ook dit forum veroveren. voor degenen die het niet kennen: iemand doet een wens en de volgende persoon die post boort die wens de grond in en doet daarna gelijk een nieuwe wens etc. voorbeeld: Nikita wenst: ik wens dat ik rijk ws ik post: vervuld, maar doordat je zo rijk bent, gaat iedereen een hekel aan je hebben veel plezier hiermee. vergeet nooit "vervuld" te zetten voordaat je iemands wens afkraakt, anders telt het niet. Het is niet de bedoeling dat je kwetsende dingen gaat zeggen of politieke, godsdienstelijke overtuigingen in je wensen gaat gebruiken. ik zal beginnen met de 1ste wens Ik wens dat ik Jack Sparrow was
|
|
|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 18:41:52 GMT 1
oke vervuld, maar het verhaalplot loopt een beetje anders, gij word vermoord en iedereen zal u eeuwig haten ik wens dat ik een ijsje had
|
|
Misses Slash
New Member
Oh we all love Marilyn Manson <3
|
Post by Misses Slash on Jul 24, 2007 18:43:04 GMT 1
vervuld, maar uw ijsje wordt gestolen door een aap in de dierentuin & dus hebt ge geen ijsje meer
ik wens dat ik de vriendin van marilyn manson ben xD
|
|
|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 18:44:04 GMT 1
vervuld spijtig genoeg sterft hij 5u nadat jullie jullie relatie begonnen ik wens dat ik in japan woonde
|
|
Misses Slash
New Member
|
Post by Misses Slash on Jul 24, 2007 18:45:04 GMT 1
vervuld, maar dan valt er ineens een atoombom daar en jij bent de enigste die het overleeft
& ik wens dat ik een banaan heb!
|
|
|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 19:40:52 GMT 1
vervuld ma dezelfde aap in zoo pikt die zoals mn ijsje DIE AAP TOCH HE !!!
ik wens dat ik nie moe was
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 24, 2007 19:46:08 GMT 1
vervuld, je bent hyperactief en je houdt mij wakker waardoor ik het z-woord de hele tijd moet zeggen!!!!!!!!
ik wens zeep; heeeeel veel zeep
|
|
|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 19:51:59 GMT 1
gewenst, spijtig genoeg zit je in de gevangenis en laat je te vaak zeep vallen je weet wel wat er dan gebeurt pijn aan de aars ik wens veel zeepSOP
|
|
chibi
Full Member
|
Post by chibi on Jul 25, 2007 21:36:27 GMT 1
vervuld, nu word je een met je omgeving. prettig he zo opgana in zeepSOP^^
ik wens dat Ben zondag mee gaat naar de plas (in houthalen , en nee tis geen slecht weer!)
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 25, 2007 21:44:01 GMT 1
vervuld, jammer dat het niet de Ben is die gij kent, maar Ben Crabbé
ik wens dat ik kon toveren
|
|
|
Post by Erinye on Jul 25, 2007 21:46:48 GMT 1
vervuld spijtig verandert ge u in een kikker ik wens da ik nie zo droevig was momenteel *FEELING EMO !!*
|
|
|
Post by wewantgore on Jul 26, 2007 1:06:18 GMT 1
vervuld, ge wordt super happy en loopt al zingend de straat op, maar ge wordt overreden door een mountainbiker Dat wordt gips Ik wens dat ik in de toekomst kon kijken
|
|
|
Post by Erinye on Jul 26, 2007 1:58:43 GMT 1
vervuld spijtig komen der alleen ma slechte dingen in voor ALLES MAAR OOK ALLES GAAT MIS maar ook echt alles .. zei ik al dat echt ALLES misloopt ? ik wens dat ik ooit is 1 dag beroemd was ^^
|
|
Misses Slash
New Member
|
Post by Misses Slash on Jul 26, 2007 8:29:28 GMT 1
vervult, maar dan he! ohja dan he dan vermoorden een paar groupies u... ='o
ik wens dat mijn kamer in een keer is opgeruimd en niet meer rock 'n roll is :')
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 26, 2007 12:03:53 GMT 1
vervvuld, hij is niet meer rock 'n roll, maar pure johnny. Hierdoor ban ik u van mijn forum ik wens aandacht. EEN HELEBOEL AANDACHT!!! (laat Nikita hier op replyen)
|
|