|
Post by Herzausstein on Jul 24, 2007 17:29:33 GMT 1
Welkom op mijn forum iedereen Ik ben Jelle, de admin van dit forum. We zitte nu met 2 leden, he NIkita hopelijk zal dat vlug veranderen
|
|
|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 17:32:39 GMT 1
Ja hopelijk jelle mja als admin zult gij daar toch wel voor moeten zorgen ik ben dus Nikita ik zal binnenkort ook admin worden *anders ga ik boos zijn op iemand * ^^ OEH BTW JELLE ONZE EERSTE TOPIC
|
|
|
Post by wewantgore on Jul 24, 2007 18:12:48 GMT 1
W00T kben hier !! ;D Tijd om mij voor te stelle, mijn naam is Gert, wonend te Wellen, maat van Jelle, blij om hier te zijn
|
|
Misses Slash
New Member
Oh we all love Marilyn Manson <3
|
Post by Misses Slash on Jul 24, 2007 19:00:51 GMT 1
Wel, mijn naam is Kelly & ik ben hier dóór Jelle Ik woon in Lanaken, 27 oktober ben ik eindelijk 18 ik ga rechtspraktijken volgen aan de KHLim in Diepenbeek & ik heb geen liefje; nog iets? hobbys: gitaar, pc, gsm, met vrienden hangen, café de hel in tongeren, muziek, goei films =') & als ge iets meer wilt weten be sure to add me online! =') andere site: www.noxa.net/kellyslash
|
|
|
Post by Herzausstein on Jul 24, 2007 19:33:44 GMT 1
dat kan rap opgelost worde hahaha j/k
|
|
|
Post by wewantgore on Jul 24, 2007 19:41:46 GMT 1
ai, da klinkt nie zo gezond
|
|
|
Post by Erinye on Jul 24, 2007 19:41:57 GMT 1
hoor wie het zegt *¨KUCH KUCH KUCH* XD da was dus op jelle bedoelt he en iedereen is hier door Jellebel das dus zijn bijnaam van mij gekregen ^^
|
|
|
Post by soldierofwodan on Jul 26, 2007 14:09:04 GMT 1
hail, ik ben michel coenegrachts, 22jaar en woon te tongeren. ik zit ook op de leraren opleiding en ga volgend jaar geschiedenis pav volgen. meestal zit ik bij mijn vriendin of in de witte non. mijn passie is METAL, heidendom en alles wat verder met vikingen en oorlog temaken hebben. mijn favoriete bands zijn: aborted, ad hominem, amon amarth, ancient rites, behemoth, belphegor, carpathian forst, emperor, bloodwraith, bloodbath, ensiferum, graveland, immortal, in extremo, katakalysm, marduk, mayhem, manegarm, kisiun en zoveel meer. voor de rest niet veel intressant te vertellen en anders doet jelle dat wel
|
|
|
Post by battle on Jul 26, 2007 15:18:14 GMT 1
men naam is yannick ben 19 jaar binne 2 weke 20 woon in Tongeren en ben atheist rest komt ge wel te wete
|
|
|
Post by skaupyourlife on Jul 27, 2007 21:07:28 GMT 1
yuuw kzen tanja Jelle heeft me hier toe gezet euhmmmmmm kword 20 in oktober(ojee,kword oud!) de rest zulde wel rap te weten komen peisk!
|
|
gnak
New Member
|
Post by gnak on Sept 30, 2007 20:34:28 GMT 1
JP, 21 jaar jong, geen leven en ik haat alles dat met de letter "k" begint. Muziek? daar doe ik niet aan mee.
|
|
katt
New Member
|
Post by katt on Sept 30, 2007 20:46:03 GMT 1
'llooo Jah ik ben Hedwig - beter bekend als Uiltje bij Prominos - Ik ben atm nog 18, ik studeer aan de lerarenopleiding van de PHL, vakken geschiedenis en Engels. Een deel mensen kennen mij hier al dus meer zever lijkt me niet nodig
|
|
|
Post by Herzausstein on Oct 1, 2007 13:58:05 GMT 1
hallo JP en Hedwig bedankt om mijn forum wat leven in te blazen JP: de tieten komen nog
|
|
chibi
Full Member
|
Post by chibi on Oct 1, 2007 15:55:04 GMT 1
ik ben Chibi, ik ben klein en heb zonet twee keer hetzelfde gezegd ik ben 19 voor de moment (amai t wicht wordt oud^^) en doe leraaropleiding (of ter wel Bach BaSO zoals ze dat bij ons graag willen noemen) op de kHLim ^^ Voor verdere info bel 0474...nee niet heus ^^ U stuurt maar een PM of voegt me toe op msn
|
|
|
Post by corax on Feb 27, 2008 18:40:16 GMT 1
Hallo de mensjes, enja, ook de kleine mensjes...
Ik ben Robbie, 19 jaar en hierheen gehaald in overtuiging dat ik Jelle wat kon helpen met een paar algemene technische kanten van de zaak.
Goed, ik zou kunnen zeggen wat mijn hobbies zijn en zo, maar in plaats daarvan heb ik gewoon zin om iets anders te zeggen. Ik hou van fruit eten, en momenteel heb ik te veel energie om te goei stil te blijven zitten.
de rest is misschien een andere keer belangrijk.
|
|