|
Post by Herzausstein on Aug 27, 2007 16:17:35 GMT 1
With Odin on our side van Amon Amarth Natfodd van Finntroll
|
|
|
Post by Erinye on Aug 27, 2007 21:21:08 GMT 1
ik ben jelle en ik ben verslaafd aan cd's kopen <EDIT BY ADMIN> ...
|
|
|
Post by soldierofwodan on Aug 29, 2007 17:49:22 GMT 1
jelle is nog lang nie zo erg als ik
|
|
|
Post by Erinye on Aug 29, 2007 22:35:49 GMT 1
goed dat ge uw probleem zelf durft toegeven
|
|
|
Post by soldierofwodan on Sept 4, 2007 17:42:16 GMT 1
2cd's - taake: ...doedsvad -folkearth: by the sword of my father
|
|
|
Post by Erinye on Sept 4, 2007 20:55:02 GMT 1
WACHT MA IK GA DA HIER IS VOLSPAMMEN NA MN VERJAARDAG en vandaag gekocht: 2 hemden een wit en een zwart ^^ oeh en 3 paar sokken WAARVAN 2 PAAR VAN PUCCA !!! en 1 paar van friend forever ^^ cute ^^
|
|
|
Post by soldierofwodan on Sept 6, 2007 0:06:24 GMT 1
1 ltd dvd van marduk
|
|
|
Post by Herzausstein on Sept 6, 2007 17:50:26 GMT 1
djeezes Michel waar steekt gij da allemaal
|
|
|
Post by soldierofwodan on Sept 6, 2007 22:47:29 GMT 1
ik heb 2 cd koffers binnekort een 3de kopen
|
|
|
Post by Erinye on Sept 9, 2007 9:35:15 GMT 1
hm nja gekregen voor verjaardag tot nu toe parfum (amor amor) NEE IK STINK NIET 55 euro een cadeaubon voor de hema oorbellen en buttons 3 love spellen voor 18+ tyvm anniek (beste vriendin dus) en een beertje van me 2 you met 18 erbij he ^^ en te denken da ik vandaag en morgen nog cadeautjes krijg vandaag krijg ik dus een cadeau waarvan de tips zijn: veel slapeloze nachten grote grijs-bruine doos met een strik rond 2 emmers water klaarzetten 5 euros sparen mag nie in de regen staan bij zon moet er een paraplu bij zoek is uit wa da is aub ? (ahja en kheb gegeven aan mn mama een boeket bloemen heel mooi en dan een kaartje waarop staat da ik die een etentje MET MIJ trakteer bij een koffieshop waar we vaak gaan ^^)
|
|
|
Post by soldierofwodan on Sept 9, 2007 13:15:43 GMT 1
een split cd met lion's pride en noeg iemand
|
|
|
Post by Erinye on Sept 9, 2007 22:35:51 GMT 1
ok ja, kzal beginnen 50 euro van mn meter, derna komt mn nicht binnen met zo 5 fop cadeaus zo gans veel dozen, eerste was een rekenmachine om aan sleutels te hangen omdat ik ene keer met op mn handen te tellen 5 zei terwijl ik 6 vingers opstak.. erg he, volgende was een spiegel, om te kijken da ik mooi was ma ook slechte kwaliteiten heb, en omda ik meestal grapjes maak met veel pretentie volgende was een knuffelschaap omda ik zo koppig ben als een schaap volgende was een zelfgemaakte stal met een duiveltje in en dan stond derin geschreven moeten staat in de stal en volgende was een emmer, met poetsmiddelen in zodat ik mn kamer zelf kon poetsen ... omdat ik nu een grote meid ben he ik al GANS BLIJ met die cadeaus komt mn nicht af met zo een megapak he die zo was ik zet da op grond, ge krijgt da nie opgehoffen... oke raar ik open da GEWOON EEN canoodleING TV VOOR OP MN KAMER MET INGEBOUWDE DVD SPELER HOE canoodleING COOL IS DA en ja toenjuist stond der zo een zak op tafel mijn cadeautje van mama ^^ was da die nieuwe gsm die ik wou !!! en sws komt mn broer thuis dan wil ik mn cadeau ook hebben gvd
|
|
|
Post by Erinye on Sept 10, 2007 0:40:24 GMT 1
omg, kga mn lijstje bijvullen Kheb dus nog gekregen een standbeeld van een japanse geisha houtachtig heel mooi, een kluisje voor geld, sims 2 deluxe !!! YESSS en nog is 50 euro YES YES YES VERY HAPPY BIRTHDAY
|
|
chibi
Full Member
|
Post by chibi on Sept 10, 2007 13:25:14 GMT 1
^^ da vn mij moet ge ng krijge he meis kzou alleen niet weten wat...
|
|
|
Post by Herzausstein on Sept 11, 2007 18:24:26 GMT 1
ja idd vn mij en Tanja ook nog gekocht: 2 Luitenantskentekens en een lichtbruin hemd
|
|